2009. március 28.

Főző Műhely





Ma lezajlott a Főző Műhely. Összesen öten voltunk, remek volt a hangulat és a pici konyha ellenére is jól megfértünk, minden klappolt, és a fogások sorban készültek.
Először a ghee-vel indítottunk, míg röviden bevezettem az elméletet az Ayurvédikus főzés alapjairól, addig szépen főtt a vaj, néha kimentünk és megnéztük hol tart, sikerült elkapni különböző fázisokban, úgy, hogy közben senkinek nem kellett örködni felette, és még csak le sem égett :) Tehát nagyon jól viselkedett, és nagyon szép lett, mindenki, aki hozott tégelyt, kapott a ghee-ből. és remélem, hogy ezek után sok sikerrel fogják házilag készíteni eme csodás zsiradékot.

Majd ismerkedtünk a receptekkel melyeket lejjebb megtalálsz.Mindenki kapott egy receptet, amit maga készített el.
Babué volt a chatni, mert már előre elhintette, hogy őt az nagyon érdekli, Katika besegitett neki az alma felaprózásában, közben nem figyeltem oda, hogy négy almából mennyire sok lett, és meg is maradt, amit holnap felhasználok majd egy utolsó almás pitéhez, szüleim nagy örömére.
István volt az "aprító", remek kést hozott magával és azzal bőszen vágott is, nagyon ügyesen. Péter lett az ügyeletes fotós, mert az én kamerám megadta magát, két chapati nyújtása közben kapta el a kismadarakat :)
Katika mindenhol segédkezett kicsit és nagyon ügyesen keverte az étkeket, mig én próbáltam uralni a helyzetet a négy gáz rózsa között :)

Egyszóval nagyon jól éreztem magam, hamar elszálló izgulásom után, ugy gondolom igen oldott lettem és ontottam a szót, remélem a többiek is így gondolják és legközelebb is eljönnek, már egy komolyabb több alkalmas tanfolyamra, ha nem is mostanában, de talán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése